سلام دوستان لازم دونستم یاداوری کنم که سرکار خانم مهسا صالحی هم دانشکده ای عزیزمون داوطلب شدن که تا پایان وقت فردا کمکهای نقدی دوستان را جمع آوری کنن ایشون شماره حساب خودشون رو اعلام کردند قبول زحمت کردن که کمکهای مورد نیاز زلزله زدگان را به اونها برسونه لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ خانم دکتر حجازی مراجعه کنید http://ehejazi.mihanblog.com/