مدیریت زمان
همیشه
پیش خود فکر میکنیم که غافلگیر زمان میشویم و زمان آن طور که باید و
شاید به ما اجازه نمیدهد کارهای که در ذهن و شاید حتی در رویاهای خود
میپرورانیم به انجام برسانیم. بهترین فرصتها و یا بدترین آنها همیشه
زمانی رخ میدهد که انتظار و امادگیاش را نداشتهایم. حتما شما هم با چنین
موقعیتهای دشواری روبه رو شدهاید و توضیحات گفته شده را به راحتی درک
میکنید. چرا چنین میشود؟ چرا برای ما این اتفاقات بیشتر رخ میدهد و نه
دیگران؟ چرا زمانی که آمادگی این اتفاقات را داریم رخ نمیدهند؟ بلکه زمانی
پیش میایند که آمادگی آن را نداریم؟
ادامه نوشته
+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 23:28 توسط پرستو قندی
|

زهرا احمدی -گرگان